Skupina Brother si uvedomuje naliehavosť takýchto opatrení v medzinárodných otázkach životného prostredia, ako aj význam riešenia problému ESG (environmentálne, sociálne a právne) pre jeho udržateľný rast.
Posilnené činnosti, založené na “Brother Group Environmental Vision 2050”
Environmentálne, sociálne a ekonomické systémy prešli rozsiahlymi zmenami. Výrazne sa zmenilo aj sociálne prostredie. V tejto súvislosti bola v marci 2018 sformulovaná skupina Brother Group Environmental Vision 2050 , aby prispela k riešeniu sociálnych otázok, ako je zmena podnebia a vytvorila udržateľnú spoločnosť v súlade s environmentálnou politikou skupiny Brother.
Na základe tejto environmentálnej vízie skupina Brother posilní svoje činnosti týkajúce sa „znižovania emisií CO2“, „obehu zdrojov“ a „ochrany biodiverzity“. Najmä pokiaľ ide o zníženie emisií CO2 v celej skupine Brother (rozsah 1 a 2), boli dosiahnuté stabilné výsledky prostredníctvom pokračujúcich činností zameraných na úsporu energie a výmeny materiálov používaných vo výrobných zariadeniach mimo Japonska. Zníženie o 28% sa dosiahlo smerom k cieľu FY2050, ktorým bolo 30% zníženie z FY2015. Skupina Brother podnikne nové iniciatívy, ako je recyklácia zdrojov v hodnotovom reťazci, a to zlepšením systému a nepretržitou propagáciou aktivít.
Sľubujeme aktívne neustále úsilie o urýchlenie environmentálnych aktivít
V globálnej charte skupiny Brother Group (Brother Group Global Charter), ktorá poskytuje základ pre všetky aktivity skupiny Brother, sa skupina Brother zaručuje, že bude zohrávať svoju úlohu pri pomáhaní spoločnosti dosahovať trvalo udržateľný rozvoj prostredníctvom aktívneho a nepretržitého posudzovania vplyvov všetkých aspektov jej činnosti na životné prostredie. V rámci sloganu „Brother Earth“ skupina Brother urýchľuje environmentálne aktivity so zúčastnenými stranami na základe zjednoteného odkazu „Spolupráca s vami pre zlepšenie životného prostredia“.
Získanie dôvery verejnosti
Skupina Brother sa domnieva, že problémy zákazníkov je možné vyriešiť splnením požiadaviek a štandardov stanovených environmentálnymi značkami v príslušných krajinách. Za týmto účelom skupina Brother usilovne pracuje na vývoji produktov šetrných k životnému prostrediu, čo nám umožňuje riešiť sociálne problémy a získavať dôveru zákazníkov.
Som presvedčený, že každý zamestnanec skupiny Brother by si mal uvedomiť, že sociálny dopyt odráža potreby zákazníkov a prostredníctvom spoločnosti, ktorá funguje ako „zosilňovače“, vytvára produkty a služby. Ja, ako vedenie, vynaložím maximálne úsilie na to, aby sa to stalo a získali sme dlhodobú dôveru spoločnosti.
* Táto svetová vízia bola zdieľaná na samite G20 v Osake s cieľom dosiahnuť globálnu hospodársku stabilitu a rast a do roku 2050 znížiť ďalšie znečistenie morskými plastovými odpadmi na nulu.
Spoločnosť Brother sa sústavne snaží znížiť negatívne dopady na životné prostredie, a to v každej fáze životného cyklu výrobku. Od návrhu a výroby výrobku až po jeho opätovné použitie a recykláciu.