Pridané do košíka
V tejto dobe neistoty chceme, aby ste vedeli, že v spoločnosti Brother sme odhodlaní naďalej poskytovať vynikajúce služby a podporu. Vzhľadom na situáciu týkajúcu sa Coronavirus - COVID-19 očakávame, že to môže mať vplyv na dostupnosť niektorých našich produktov, služieb a podporu zákazníkov. Zákazníci sa môžu stretnúť s oneskorením e-mailovej či telefonickej komunikácie s naším tímom. V spoločnosti Brother aktívne pracujeme na minimalizovaní prípadného oneskorenia. V prvom rade Vám odporúčame využiť našu online podporu, časté kladené otázky či dokumenty na stiahnutie, pre získanie potrebných informácií. Ak sa vám nedarí nájsť odpoveď pomocou našich online nástrojov a podpory, kontaktuje nás cez e-mailovú správu. Budeme Vás v najbližšom možnom termíne kontaktovať. Ospravedlňujeme sa za všetky nepríjemnosti a ďakujeme za trpezlivosť.
  1. Domov
  2. Podora

At Your Side

Hľadáte podporu pre zariadenie Brother? Možno je potrebné zaregistrovať svoj nový produkt Brother alebo stiahnuť najnovší softvér. Jednoducho zadajte názov svojho modelu alebo použite vyhľadávač zariadenia.

Ak sa nenašli žiadne výsledky, navštívte stránku support.brother.com, kde nájdete ďalšie produkty ...

Poznám názov modelu.

Pozrieť dostupnú podporu pre zariadenie.

Neviem názov modelu.

Pomoc pri hľadaní typu zariadenia.

Nepoznáte model svojho zariadenia?