Pridané do košíka
V tejto dobe neistoty chceme, aby ste vedeli, že v spoločnosti Brother sme odhodlaní naďalej poskytovať vynikajúce služby a podporu. Vzhľadom na situáciu týkajúcu sa Coronavirus - COVID-19 očakávame, že to môže mať vplyv na dostupnosť niektorých našich produktov, služieb a podporu zákazníkov. Zákazníci sa môžu stretnúť s oneskorením e-mailovej či telefonickej komunikácie s naším tímom. V spoločnosti Brother aktívne pracujeme na minimalizovaní prípadného oneskorenia. V prvom rade Vám odporúčame využiť našu online podporu, časté kladené otázky či dokumenty na stiahnutie, pre získanie potrebných informácií. Ak sa vám nedarí nájsť odpoveď pomocou našich online nástrojov a podpory, kontaktuje nás cez e-mailovú správu. Budeme Vás v najbližšom možnom termíne kontaktovať. Ospravedlňujeme sa za všetky nepríjemnosti a ďakujeme za trpezlivosť.
  1. Podora
  2. Kontaktujte nás

Ako môžeme pomôcť?

Alternatívne možnosti podpory...

Zadajte názov svojho modelu pre špecifické FAQs

Poznám názov modelu.

Pozrieť dostupnú podporu pre zariadenie.

Neviem názov modelu.

Pomoc pri hľadaní typu zariadenia.
biela ikona pre recykláciu na modrom podklade

Recyklácia spotrebného materiálu

Pošlite nám svoje použité atramentové a tonerové kazety na recykláciu - bez nákladov.

Pracujeme s Vami pre lepšie životné prostredie.

Možnosti recyklácie