
Vyžiadajte si technickú pomoc priamo z domovskej obrazovky tlačiarne a získajte lepšiu kontrolu nad výkonom svojich tlačiarní.
Vyžiadať pomoc je služba spoločnosti Brother, ktorá umožňuje vášmu správcovi IT alebo poskytovateľovi tlačových služieb ľahko riešiť chyby, ktoré sa môžu vyskytnúť. Stačí stlačiť ikonu „Požiadať o pomoc“ na ovládacom paneli a vytvorí sa úplná diagnostická správa, ktorá sa automaticky odošle e-mailom správcovi IT.
Rýchlo a efektívne diagnostikujte svoje technické problémy.
Váš správca IT bude mať na začiatku procesu riešenia problémov všetky potrebné informácie.
Zjednodušte svoju IT podporu tým, že budete mať všetko pod jednou strechou.
Žiadosť o pomoc bude fungovať iba s kompatibilnými zariadeniami aktivovanými pomocou tejto funkcie. Na aktiváciu služieb Brother Services, ktoré sú k dispozícii pre nasledujúce zariadenia, je potrebný licenčný kľúč DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, DCP-L6800DW(T), MFC-L6900DW(T), DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW
.Áno. E-mailové žiadosti zaslané správcovi systému alebo servisnému partnerovi sa odosielajú bezpečne pomocou protokolu SSL alebo TLS.
Do ponuky servisných služieb na domovskej obrazovke zariadenia sa pridáva ikona „Požiadať o pomoc“. Každá žiadosť o technickú pomoc obsahuje chyby zariadenia a ďalšie diagnostické informácie, ktoré poskytujú potrebnú úroveň podrobností, ktoré vám pomôžu pri efektívnom riešení problémov so zariadením.