1. Domov Brother
  2. Firemné Riešenia
  3. Riešenia na mieru
  4. Žiadosť o pomoc
Ikona tlačiarne ikona e-mailu ikona kľúča

Objednanie spotrebného materiálu v 3 jednoduchých krokoch

Vyžiadajte si technickú pomoc priamo z domovskej obrazovky tlačiarne a získajte lepšiu kontrolu nad výkonom svojich tlačiarní.

Vyžiadať pomoc je služba spoločnosti Brother, ktorá umožňuje vášmu správcovi IT alebo poskytovateľovi tlačových služieb ľahko riešiť chyby, ktoré sa môžu vyskytnúť. Stačí stlačiť ikonu „Požiadať o pomoc“ na ovládacom paneli a vytvorí sa úplná diagnostická správa, ktorá sa automaticky odošle e-mailom správcovi IT.

Aký prospech máte zo Žiadosti o pomoc?

Hodiny ikona

Úspora času

Rýchlo a efektívne diagnostikujte svoje technické problémy.

Sivý dokument ikona

Správa o údržbe

Váš správca IT bude mať na začiatku procesu riešenia problémov všetky potrebné informácie.

Podanie rúk ikona

Centralizovaná pomoc

Zjednodušte svoju IT podporu tým, že budete mať všetko pod jednou strechou.

Žiadosť o pomoc v 3 jednoduchých krokoch


Dotykový displej multifunkčnej tlačiarne Brother so zoznamom služieb

1. Zvoľte "Žiadosť o pomoc"

Dotykový displej multifunkčnej tlačiarne Brother zadajte kontaktnú e-mailovú adresu

2. Zadajte podrobnosti

Dotykový displej na multifunkčnej tlačiarni Brother s kompletnou správou

3. Požiadavka bola odoslaná poskytovateľovi služby

Často kladené otázky

Žiadosť o pomoc poskytuje časovo a nákladovo efektívny spôsob, ako vám správcovia systému alebo servisní partneri môžu poskytnúť praktické informácie a rady pre vaše zariadenie Brother. Žiadosti o technickú pomoc je možné podať priamo z ponuky zariadenia Brother pripojeného k sieti. Takéto požiadavky sa potom pošlú e-mailom správcovi systému alebo preferovanému servisnému partnerovi.
Ak si nie ste istí kvalifikačnými kritériami alebo kompatibilitou, odporúčame vám, aby ste najskôr začali kontaktovať svojho partnera alebo kanceláriu Brother.
Ak je vaša existujúca alebo preferovaná možnosť tlače Brother a program plne spravovaných tlačových služieb nespĺňa vaše presné požiadavky. Riešenie Brother's Help Help spája vaše podnikanie s preferovaným poskytovateľom technických služieb.

Žiadosť o pomoc bude fungovať iba s kompatibilnými zariadeniami aktivovanými pomocou tejto funkcie. Na aktiváciu služieb Brother Services, ktoré sú k dispozícii pre nasledujúce zariadenia, je potrebný licenčný kľúč DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, DCP-L6800DW(T), MFC-L6900DW(T), DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW

.
Nie je potrebný žiadny ďalší hardvér. Len čo sú informácie o predajcovi predprogramované v zariadení, nastaví sa diagnostický proces.

Áno. E-mailové žiadosti zaslané správcovi systému alebo servisnému partnerovi sa odosielajú bezpečne pomocou protokolu SSL alebo TLS.

Do ponuky servisných služieb na domovskej obrazovke zariadenia sa pridáva ikona „Požiadať o pomoc“. Každá žiadosť o technickú pomoc obsahuje chyby zariadenia a ďalšie diagnostické informácie, ktoré poskytujú potrebnú úroveň podrobností, ktoré vám pomôžu pri efektívnom riešení problémov so zariadením.

Náš bezplatný nástroj na správu softvérových licencií Brother je najlepší spôsob, ako aktivovať funkcie všetkých zakúpených služieb alebo riešení. Ak chcete aktivovať riešenie Vzdialený panel, odošlite platný licenčný súbor na cieľový počítač.  Viac informácií nájdete tu.
Zaujala vás služba Požiadania o pomoc a chceli by ste sa dozvedieť viac? Vyplňte nasledujúci formulár a naši odborníci sa s vami spoja a pomôžu vám s prípadnými otázkami.

Zobraziť naše Pravidlá a podmienky.

Vaše informácie budú spracované v súlade s našimi Zásadami ochrany osobných údajov