1. Domov
  2. Podpora
  3. Registrácia produktu

Záruka

Brother International SK je členom skupiny Brother so sídlom v Nagoji v Japonsku. Spoločnosť Brother podniká po celom svete už viac ako 100 rokov a v Európe slúži zákazníkom viac ako 50 rokov. Počas tohto obdobia ponúkame zákazníkom špičkové riešenia v oblasti kancelárskej techniky.

Ďakujeme, že ste si vybrali niektorý z našich produktov. Pre Vašu spokojnosť sa snažíme robiť len to najlepšie. Vieme, že spoľahlivosť je pre Vás kľúčovou hodnotou. Každý
z našich produktov prechádza rozsiahlym testovaním pred uvedením na trh.

Pre Váš kľud v nasledujúcich troch rokoch sú všetky naše výrobky dodávané s 36 mesačnou zárukou (po registrácii), ktorá zaisťuje odbornú pomoc a podporu. Prečítajte si prosím nasledujúce záručné podmínky.

Spoločnosť Brother sa riadi heslom "Na Vašej strane".

To sa odráža v záruke, ktorú dávame na všetky naše prístroje.


Záruka ONSITE *
(* Na mieste zákazníka)


alebo

Oprava v autorizovanom servise **

(** Vyzdvihnutie, oprava a vrátenie zariadenia na uvedenú adresu)

Pre získanie predĺženej záruky na 3 roky musí byť zariadenie zaregistrované na našej webovej stránke do 60 dní od nákupu.

Úplný zoznam produktov s typmi opráv >>
Podrobné podmienky záruky na 3 roky >>


Prevádzka s originálnym spotrebným materiálom Brother


Zariadenie Brother zaručuje vynikajúce výsledky pri použití originálneho spotrebného materiálu. Z tohto dôvodu doporučujeme použitie originálnych kaziet Brother. Spotrebný materiál Brother je navrhnutý pre maximálnu kvalitu tlače a dlhú životnosť prístroja.