Požiadavky na záručný servis zahŕňajú hlavne podmienku, že akékoľvek výkony údržby a servisu, opísané v Príručke užívateľa pre určitý výrobok, sú napĺňané v rámci autorizovaného servisu - dielne autorizovaného servisného partnera spoločnosti Brother. Okrem toho je nutné brať do úvahy všetky rady obsiahnuté v Príručke užívateľa, obzvlášť tie týkajúce sa riadnej prevádzky výrobku. Ďalej musí byť výrobok vždy provádzkovaný s originálnym spotrebným materiálom značky Brother. V opačnom prípade môžu byť nároky na záruku výrobku vyradené.
Podmienkou pre poskytnutie bezplatného predĺženia záruky Brother je nákup zariadení v Slovenskej republike a jeho registrácia do 60 dní od dáta nákupu na webovej stránke www.brother.sk. Po splnení vyššie uvedených podmienok bude záručná doba zdarma prodĺžená z 2 rokov na 3 roky. Táto doplnková služba je propagačnou akciou spoločnosti Brother International SK s.r.o. a vstupuje do platnosti po registrácii a splnení ďalších požiadaviek stanovených predpismi. Spoločnosť Brother si vyhradzuje právo na následné selektívne overovanie žiadostí podaných pre zariadenia na predĺženie záruky. Ak sa zistí, že zariadenie nespĺňalo pri registrácii podmienky pravidiel spoločnosti Brother, vzniká oprávnenie odmietnuť poskytnutie predĺženia záručnej doby a predĺženie záruky bude považované za zrušené.
Táto registrácia rozšíri a predĺži štandardnú záruku spoločnosti Brother.
Spoločnosť Brother je zodpovedná za vady alebo zhoršenie parametrov kvality iba tých zariadení, ktorá sú jasne uvedené v záruke. Spoločnosť Brother nie je zodpovedná za akúkoľvek stratu dát.
Požiadavka na náhradu finančnej straty, napríklad v prípade výpadku výroby, nie je oprávnená. Všetky ostatné záväzky sú výslovne vylúčené na základe vzájomnej dohody.
Služby nezahrnuté v rozsahu tejto dohody sú: čistenie výrobku, spotrebný materiál a náhradné diely, ktoré se opotrebovali pri bežnom používaní. Pracovníci autorizovaného servisného partnera spoločnosti Brother opravia iba tie závady, na ktoré sa vzťahuje štandardná záruka Brother.
Táto záruka vyslovene vylučuje nasledujúce položky a úkony:
V prípade realizácie opravy v záručnej dobe bude spoločnosť Brother pokrývať všetky vzniknuté náklady na tomto základe, najmä náklady na vykonanú prácu a náhradné diely, ktoré sú potrebné k obnoveniu riadnej prevádzky zariadenia v závislosti na type záruky, a prepravné náklady zariadenia do a z autorizovaného servisu spoločnosti Brother. Brother nenesie zodpovednosť za akékoľvek prerušenie podnikania alebo potrebnú obnovu dát zákazníkov, ktorá je spojená s realizáciou opravy.
Zákazník môže uplatniť záruku až po doručení dokladu o kúpe výrobku. Trojročná záručná doba je dobrovoľná služba spoločnosti Brother International SK s.r.o. na zakúpený výrobok Brother po splnení podmienky stanovenej v bode 2. Ak počas trvania záruky na základe používania zariadenia došlo k dosiahnutiu konca jeho deklarovanej životnosti, tak záručná lehota zaniká súčasne s koncom životnosti zariadenia.
Táto záruka nie je prevoditeľná.
Táto záruka nemá vplyv na práva zákazníka podľa platných pravidiel, ani nie sú dotknuté práva vyplývajúce z kúpnej / predajnej zmluvy medzi kupujúcim a predajcom.
Súdom pre výkon právomocí je stanovený príslušný súd v Slovenskej republike.
Zmeny a dodatky musia byť vyhotovené písomnou formou. Spoločnosť Brother si vyhradzuje právo zmeniť podmienky tejto promo akcie bez predchádzajúceho oznámenia s uvedením dôvodov. Tieto zmeny sú účinné od dáta ich oznámenia na webových stránkách Brother, s tou podmienkou, že právne účinky do budúcnosti nadobudnú platnosť iba pre zákazníkov, ktorí budú registrovať svoje zariadenie zakúpené po zmenách ustanovení. Zmeny pravidiel neovplyvnia žiadnym spôsobom práva už získané zákazníkmi, ktorí zaregistrovali výrobok pred zmenou pravidiel.
Varšava, 11.01.2014