Jednoduchý návod na nastavenie produktu
Príručky k produktu.
Často kladené otázky a riešenie problémov.
Priame prepojenie na servisnú podporu.
Postup inštalácie aplikácie SupportCenter do mobilného zariadenia:
1. Stiahnite si aplikáciu Brother SupportCenter z App Store alebo Google Play:
Pre Apple zariadenia (iPhone, iPad, a iPod touch)
2. Ťuknite “Brother SupportCenter” pre inštalovanie aplikácie
Aplikácia Brother SupportCenter je kompatibilná s nasledovnými produktami Brother:
• Atramentové tlačiarne HL / DCP / MFC a faxy
• Monochromatické laserové tlačiarne HL / DCP / MFC a faxy
• Farebné laserové / LED tlačiarne HL / DCP / MFC
• Tlačiarne štítkov P-touch (PT/RL)
• Tlačiarne štítkov QL / TD
• Mobilné tlačiarne RJ / PJ / MW
• Skenery dokumentov • Šijacie a vyšívacie stroje
• Stamp Creator
Pomocou funkcie Nájsť podľa Wi-Fi môžete zvoliť svoj produkt Brother, ak je pripojený k rovnakej bezdrôtovej sieti, ku ktorej je pripojené aj vaše mobilné zariadenie.
Aplikácia Brother SupportCenter funguje s mobilnými zariadeniami Apple a Android. Uistite sa, že vaše mobilné zariadenie používa jeden z nasledujúcich operačných systémov:
Android: Verzia 4.0 alebo novšia.
iOS (iPhone, iPad a iPod touch): Verzia 9.0 alebo novšia.
• Brother SupportCenter poskytuje prístup k informáciám o nastavení, manuálom k produktu, často kladeným otázkam a tipom na riešenie problémov.
• Aplikácia Brother My Supplies umožňuje sledovať a meniť poradie spotrebného materiálu pre tlačiareň Brother (atrament alebo toner).
• Aplikácia Brother iPrint & Scan umožňuje tlačiť z a skenovať do vášho mobilného zariadenia alebo počítača v bezdrôtovej sieti.
Rýchly a jednoduchý postup registrácie zariadenia
Nárokujte si vhodné propagačné akcie v rámci svojho Brother online účtu..
Sledujte svoje zakúpené produkty a aktivujte ich záruky.
Aktualizujte ovládače zariadenia Brother alebo si stiahnite softvér.
Nájdete tu tiež nástroje na opravu sieťového pripojenia a množstvo možností stiahnutia BRAdmin.