Pridané do košíka
  1. Podora
  2. Kontaktujte nás
  3. Support Centre App
Brother logo s ikonami knihy, ozubeného kolieska a lupy na modrom podklade

Stiahnite si do svojho mobilného zariadenia a získajte podporu spoločnosti Brother v aplikácii

Komplexné poradenstvo pri nastavovaní produktu

Produktové manuály

FAQs a opravy chýb

Priama linka pre servisnú podporu

Aplikácia Support Center a často kladené otázky

Postup inštalácie aplikácie SupportCenter do mobilného zariadenia:

1. Stiahnite si aplikáciu Brother SupportCenter z App Store alebo Google Play:

Pre Android zariadenia

Pre Apple zariadenia (iPhone, iPad, a iPod touch)

 2. Ťuknite “Brother SupportCenter” pre inštalovanie aplikácie

V závislosti od vášho zariadenia, niektoré funkcie môžu byť nedostupné, a preto budú v sivej farbe.
Nie všetky produkty v súčastnosti podporujú funkciu zobrazovania stavu / informácií o zariadení.

Aplikácia Brother SupportCenter je kompatibilná s nasledovnými produktami Brother:

Atramentové tlačiarne HL / DCP / MFC a faxy
Monochromatické laserové tlačiarne HL / DCP / MFC a faxy
Farebné laserové / LED tlačiarne HL / DCP / MFC
Tlačiarne štítkov P-touch (PT/RL)
Tlačiarne štítkov QL / TD
Mobilné tlačiarne RJ / PJ / MW
Skenery dokumentov                                                                                                                                                                                                                                                          • Šijacie a vyšívacie stroje
Stamp Creator

Pomocou funkcie Nájsť podľa Wi-Fi môžete zvoliť svoj produkt Brother, ak je pripojený k rovnakej bezdrôtovej sieti, ku ktorej je pripojené aj vaše mobilné zariadenie.

Aplikácia Brother SupportCenter funguje s mobilnými zariadeniami Apple a Android. Uistite sa, že vaše mobilné zariadenie používa jeden z nasledujúcich operačných systémov:

Android: Verzia 4.0 alebo novšia.
iOS (iPhone, iPad a iPod touch): Verzia 9.0 alebo novšia.

• Brother SupportCenter poskytuje prístup k informáciám o nastavení, manuálom k produktu, často kladeným otázkam a tipom na riešenie problémov.
• Aplikácia Brother My Supplies umožňuje sledovať a meniť poradie spotrebného materiálu pre tlačiareň Brother (atrament alebo toner).
• Aplikácia Brother iPrint & Scan umožňuje tlačiť z a skenovať do vášho mobilného zariadenia alebo počítača v bezdrôtovej sieti.


Hľadáte ďalšiu pomoc?  Skontrolujte ďalšie možnosti uvedené nižšie:

maľované ikony produktov Brother

Registrácia zariadenia

Rýchly a jednoduchý postup registrácie zariadenia

Nárokujte si vhodné propagačné akcie v rámci svojho Brother online účtu..

Sledujte svoje zakúpené produkty a aktivujte ich záruky.

Registrovať zariadenie

maľované ikony Brother produktov

Ovládače a súbory na stiahnutie

Aktualizujte ovládače zariadenia Brother alebo si stiahnite softvér.

Nájdete tu tiež nástroje na opravu sieťového pripojenia a množstvo možností stiahnutia BRAdmin.

Zistiť viac

Hľadáte informácie o záruke, servise či recyklácii?