Brother
  1. Domov
  2. Podpora
  3. Registrácia produktu
service and support

Záručné
Informácie

Okrem základnej záruky, ponúka Brother rozšírenie záruky na 36 mesiacov
po registrácii

Aby ste získali predĺženú záruku, zaregistrujte svoje zariadenie cez našu Online službu do 60 dní
od Vášho nákupu.

Domáci užívatelia

Firemní užívatelia

Záruka

Brother International SK je členom skupiny Brother so sídlom v Nagoji v Japonsku. Spoločnosť Brother podniká po celom svete už viac ako 100 rokov a v Európe slúži zákazníkom viac ako 50 rokov. Počas tohto obdobia ponúkame zákazníkom špičkové riešenia v oblasti kancelárskej techniky.

Ďakujeme, že ste si vybrali niektorý z našich produktov. Pre Vašu spokojnosť sa snažíme robiť len to najlepšie. Vieme, že spoľahlivosť je pre Vás kľúčovou hodnotou. Každý
z našich produktov prechádza rozsiahlym testovaním pred uvedením na trh.

Pre Váš kľud v nasledujúcich troch rokoch sú všetky naše výrobky dodávané s 36 mesačnou zárukou (po registrácii), ktorá zaisťuje odbornú pomoc a podporu. Prečítajte si prosím nasledujúce záručné podmínky.

Spoločnosť Brother sa riadi heslom "Na Vašej strane".

To sa odráža v záruke, ktorú dávame na všetky naše prístroje.


Záruka ONSITE *
(* Na mieste zákazníka)


alebo

Oprava v autorizovanom servise **

(** Vyzdvihnutie, oprava a vrátenie zariadenia na uvedenú adresu)

Pre získanie predĺženej záruky na 3 roky musí byť zariadenie zaregistrované na našej webovej stránke do 60 dní od nákupu.

Úplný zoznam produktov s typmi opráv >>
Podrobné podmienky záruky na 3 roky >>


Prevádzka s originálnym spotrebným materiálom Brother


Zariadenie Brother zaručuje vynikajúce výsledky pri použití originálneho spotrebného materiálu. Z tohto dôvodu doporučujeme použitie originálnych kaziet Brother. Spotrebný materiál Brother je navrhnutý pre maximálnu kvalitu tlače a dlhú životnosť prístroja.